pilihan yg tidak berpenghujung gembira.


Semalam . . .


Hanphone ku ber bunyi nyaring mengiringi lagu wonderpet yg sedang berkumandang di tv. iklan jer pun. haha

yun :  Ellow.
nic : Iqa.!
yun : Yer.  blur sebentar.
nic : Wei, faz nak ajak gi men bowling. Aunt dye belanja. Jom larh.! Orang support bai. Bukan selalu. Ko tanya mak ko. 

Of coz r nak gler gler pergi. Lam ati da melompat lompat dah seh.

yun : Ty aku tanyer. Mak kau bg.?
nic : Bagi je weh. Dia cakap ' pergi la pergi la. Jom la tau. Aku ada. Faz pun ada. Turk kan mak kau turk percya Faz kot.
yun : Ty aku tanya ler. Menghalau beb mak kau.
nic : haha. Itu biasa. Pape hal ko kol ke msg Faz la ye.


Ku pandang ibu. Tanya boley pergi ke turk. Then ibu cakap perlahan. . .

" Ibu tinggal sorang la karang. "

Erk.!!! alamak, yes memang ibu cakap perlahan. n dr balik kje td muke memang messy gler. Dengan teramat berat hati, hp dicapai.

type
" Mak aku tinggal sowg pulak. Len kali la.? "
1minit
2minit
3minit    suara suara hati mula berteriak nyaring. " cepat lah send ke tidak."
SEND   click

Kcewe giler la time uh. hati ni macam pin yg dilanggar bola hitam. jatuh satu per satu dan bergolek ke sana sini. then ditarik penghadang dan disusun kembali. sama seperti aku yg menggenggam hp ku dan mmpuzzle kan kembali hati hati ini. Berbaloi ke pengorbanan ni.?dan skali lagi ku membiar kan org pergi meninggal kan ku. betul cakap nic. ku punya tanggungjawab yg sungguh besar. urg.!!!





ps : =(

2 comments: