cerita 'budak' bajet besar

ta baek kutuk owg lol...

ade aku kesah.?

ceritanya bermula dgn sebuah " kes " , ( len time len ari aku cter. ) ' budak' yg bernama Arip ni berlagak la knon kwan nan aku. ( bla la ko bdak. spender un mak ko blikan lg. ) aku ta pnah un nobat an dye sbgai kenalan. inikan pulak kawan. ( da kta dye ni prasan je lbey. ) bley plak na msg aku nyamar jadi org len. tlong laa ' budak '.! da aku hafal da taktik bangang org bdo cam korang ni. ( trasa.? lantax r. )  ta sampai 10 min da kantoi an diri sendri. " nampak bangang ea tu." tlong la ' budak '. sedar dri ko uh. respect skit at senior. bradab la lam idop ko. aku paham ko ' budak ' ta dew msa depan, tp ta paya la blagak da besar. GELI taw ta.  stakat ni aku bley maafkan ke blagak an bodoh kau tu sbb anggap kau uh mseh adek. len kali dok dalam longkang la ko. serez muntah tgok prangai ko.

kan mendapat ko. bwad lg prangai dpn aku.

adoi ai. ckop lemah la na cter sal " budak budak " bodoh ni. letih n semak taw ta. berambos lah kalian dari aku. nak tlong ejakan kew.? S.E.M.A.K . tahniah, sila daftar di tabika kemas. tarikh tutup esok. =p




ps : aku ta kan kutok klo bende uh ta btol. aku ta kan panggil org uh ngan nma bukan bukan klo org uh bukan camtu. so sper telan cili, dia r tsedak. hahahaha








No comments:

Post a Comment