" aku nak MENJERIT sepuas hati "



alangkah bagus kalau rumah aku masih di Taman Tasik Jaya. boleh pergi at bukit then jerit kuat-kuat. tak pun panjat tangga sekolah rendah laju-laju.! boleh gak lepaskn sumernyer. knapa mesti aku dah besar ni plak pindah sini.? aku rindu sekolah sana. aku rindu apartment atas bukit uh. aku rindu beranda rumah uh. aku rindu semuanya at sana. mostly aku rindu relation at sna. dlu ada kak ayu. nice orgnyer. ade wan yg jage aku. ade sdare.? erk.! most important is ader areena.! ouh bapak rindu r.!  dlu aku pkai kamera kodak je un. bayangkan budk darjah 1 tangkap gmbar. serez aku tgok balek skg memang lawa. bnyk spot lak uh. uih ruginyer.! bak kta org " skg bwu ko rase.! " ah diamlah.!



my teddy. glad they still by my side.

saudara tp bkn kandung

areena

percaya tak sume ni aku yg ambil.?

wuwuwu...tada mood nk bajet..sedih nie..


No comments:

Post a Comment