no ber mistery





puas sudah aku memikir kan tergolek tertonggeng. siapalah gerangan manusia yg me miss kol ku berkali kali lam dua tiga miggu lepas dan berlarutan hingga kini. hendak ku kol balek semacam tidak ada untung bersih. jadi aku abaikan nya menjadi hutang terakru. sehingga lah pagi tadi ketika aku sedang dalam kebangkitan pagi.

semasa mngecaz hp pagi tadi, tangan ku parkinson sebentar kesan dari vibrate hp ku. butang ok kutekan tok melihat siapa gerangan mahkluk yg bermeseg pepagi nih. lama kutatap. mataku berkabur kaburan kesan dari taik mata yg masih tertinggal. pesanan berbunyi...

Whai makhluk skalian. bahwa yakni no 01712345678 ( no dirahsia kan tanpa sebab. ) X dignekn agi. jika ingin tepon, msg, gne no ini..dan jangan lagi tkut untuk contact no ini bkn U mobile ia maxis dan hanye 1 sen msg.Dari hadis riwayat JAMBU & MENAWAN aka ANIS
sent :
6:31:18am
04/06/2010



pintar sungguh kau berjenaka. menyimpul kan lagi kepala hotak ku yang sedia ada bersimpul ini. pabila aku memikir kan kita sudah bersahabat lama dan aku sayang giler kat ko, maka , kau di ampun kan tanpa sebarang bayaran. cuma ganti balik seposen aku yg ko pinjam ari tu. haha... joke.!

ps : JAMBU bukan peng okew. dia hanya lah satu spesis manusia yg unik.

TEEHEE  =p




No comments:

Post a Comment