sekolah tempat . . .




bangkit saja aku dari ketiduran mati, aku akan memikirkan SEKOLAH. pabila datangnya setan setan durjana menghasut, otak ku pick up mereka pelbagai jenis alasan untuk men skip. bukan tali skipping. tp ponteng skull.

tapi jika kawan kawan neraka itu tidak datang menjenguk. biasa nya bulan pose la coz masing masing kne rantai. aku akan coba tok skip juga. bukan lah tebiat nak mampos tapi sebab sebab ini tersangat lah mengacau jiwa ragu ku. sekali gus merentap pergi semangat dan kegembiraan aku.

kehairanan aku bertambah kerana si tolol itu sudah disumpah serana malah didoa agar mati dari dunia ini. tapi dia tetap teguh berdiri smata mata untuk mendajal kan aku. pelik aku dengan ketidak makbulan nya. walau aku tahu mendoakan perkara buruk sangat lah tidak baik tapi turk mengerti kah dia akan ke marahan aku kepada durjana seperti nya. atau dia sememangnya dasar tolol bodoh tidak ber ilmu an. nyah kau dari aku.! sejauh yg mungkin.

namun, ada juga perkara yg mem buat kan aku mahu ke sekolah. antara nya



lirik lagu dari Ah Jim. waliband - yunk. thenx cha. tapi as usuall, debab akan merosak kan pape treasure yg aku ade. that da liquid. panas ati gak r ngan dye. tp temperature masih kekal membulat. another reason is my besties - qmel , nic , basyir   dan   5 cipan. aku juga sangat lah perlu berlari mengejar ilmu for SPM. penentu sgalanya.wahahahaha

ps : lapar saja.  =p

No comments:

Post a Comment