dah tak suka kau lah ; siapa.?

.

suka apa.? tak suka apa.? ya memang aku benci kau. teramat sangat. benarkah.? tidak mungkin. ini semua hanya tipu daya. kenapa.? sejujurnya kau percaya.? menyepi.? ah, belenggu sungguh. renyai hujan. hebat lagi petir. oh.

kata apa orang ini.

marah ke.? sorry. kata sebalik kata memang sukar dirungkai kan. sekurang-kurangnya aku berkata-kata. ah sepinya dunia tanpa blogger. sibukkan diri tapi terbeban. geez. inilah hdup kan. tak, hanya hidup kau. oh.

pagi tadi aku keluar ke giant. oh ya.? siapa mahu dengar cerita kau.? semua belanja aku pakai duit sendiri. hmm. alhamdulillah semuanya keperluan. benarkah.? oh, tidak juga. okew. sekurangnya lepas ini aku ada matlamat. heh.? hidup masih panjang kan.?

kata makngah " hah, panjang umo. kena belajar rajin-rajin. nanti tak mnyusahkan org. ". indah sungguh peribahasa.






.

1 comment: